8/9

Börjar sakta men säkert bli mig själv igen...

Usch, mådde så himla dåligt imorse, det är bland det värsta jag varit med om. Har typ inte sovit nånting inatt heller, det har känt som feberyrsel. Men allt därtill, mardrömmar, illamående, svettattackar, frysningar, usch usch.. Men jag pallrade mig ur sängen och iväg till skolan, vi hade obligatorisk närvaro idag och det had ekänts rätt dumt att va borta den första obligatoriska grejen. Iallafall så mådde jag snäppet bättre när jag anlände till skolan, delade min natt-upplevelse med tjejerna och det märkliga va att vi rätt många som hade haft samma symptom. Inte kan det väl abra va alkoholen som lämnar kroppen? isåfall ska jag aldrig bli alkoholist, fyfan å va med om det där igen! jaja.. idag hade vi vårat första seminarium, det va ungefär som en vanlig gymnasieskola-lektion., Annars så sitter man ju typ 120 pers och lyssnar på en föreläsare, men idag va vi uppdelade så cirka 30 stycken kanske och vi fick vara med och diskutera och sådär. Det va på tiden kände jag för nu känner man sig lite mer emd i matchen vad det är vi faktist håller på med!

Förra veckan va helt enkelt bara en enda stor dimma, har precis suttit och tittat igenom mina anteckningar, har aldrig sett så mycket stavfel, halv meningar och konstiga ord alltså.  t.ex. "hur påvärkar ideoliogi den hära ..... (långt streck)... äh, ja skiter i detta... orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......."   ... hehe, tror ni jag va lite dålig den föreläsningen eller?? Har skrivit massa konstiga saker.. Men ändå så måste något ha fastnat för nu när jag satte och skrev över detta i mitt andra anteckningsblock (hade nämligen glömt block,penna,kalender,kurslitteraturen, och läsglasögonen hemma den jobbiga föreläsningen så jag  fick ett tunt block av en classmate) så märkte jag att jag kände igen en hel del som jag skrivit, fast jag hade skrivit det väldigt konstigt så jag fick sitta och fundera vad jag skrivit om men de va bra för nu har jag lärt mig lite mer :) iallafall så pratade vi mycket om att A leder till B... Alltså, om du ser våld så kan du bli våldsam. Och fick då reda på ett ganska coolt experiment, som jag nu hittad epå youtube. Så jag lägger upp den här så får ni se, och jag lovar, det är bra. jag skulle heller aldrig ha tittat om det låg på någon annans blogg, men U gotta see this!

Jaadu annie, nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva om för att du ska bli glad till ett långt inlägg igen.. Men jag kan avslöja för er alla därute att jag håller på och skapar en ny blogg, där jag kan lägga upp egna filmer bland annat. Men jag är mest sugen på att jag kommer kunna blogga direkt från mobilen! Med bilder och sådär. har ju slängt in nåt inlägg här ibland från mobilen men då måste man ut på internet och krångla isf, men med den nya bloggen så kommer jag kunna ta en bild-->skicka till blogg, skriva ett inlägg-->klart! ... Så det kommer bli mycket mer av mig här då! :)

Imorn ska några klasstjejer med hem till mig och käka tacos och mysa efter föreläsningen, härligt!
OCH jag har blivit prenumerant av NKP, kommer va kul att ha en alldeles egen media att prata om under våra föreläsningar, inte dum jag inte hehe. :)

Bobo Doll Experiment.




Emelie.

Kommentarer
Postat av: Michaela

hallosaaaaan! läget då?

hoppas ud haft en kul nollning :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback